تحقق تجربه زندگی دیجیتال در ایران‌مال با همکاری همراه اول

همکاری بزرگ همراه اول و ایران مال برای هوشمندسازی تجربه مشتریان

شرکت همراه اول، به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، و مجموعه ایران مال، یکی از عظیم‌ترین مراکز خرید جهان، در ۱۸ آذر ۱۴۰۳، تفاهم‌نامه‌ای را برای ارائه خدمات نوین فناوری و ارتقای تجربه دیجیتال مشتریان امضا کردند. این همکاری، گامی بزرگ در جهت دیجیتالی‌سازی زندگی روزمره و ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر به بازدیدکنندگان ایران مال است.

قائم مقام مدیرعامل همراه اول، جناب آقای حمید بهروزی، با اشاره به بیش از ۷۰ میلیون کاربر فعال روزانه و گسترش شبکه‌های ارتباطی نسل جدید، از تلاش این شرکت برای دیجیتالی کردن سبک زندگی مردم و ارائه آسایش بیشتر خبر داد. وی این قرارداد را بخشی از پروژه بزرگ هوشمندسازی صنایع و بازارها دانست که همراه اول سال‌هاست به آن مشغول است و هدف آن ارائه خدماتی جذاب و کاربردی برای کسب‌وکارهای نوین و نسل جوان است. از جمله خدمات جدید همراه اول در این راستا می‌توان به زیرساخت هوش مصنوعی برای مدیریت مصرف انرژی، خدمات مالی دیجیتال و ارائه پیشنهادات هدفمند در مراکز خرید هوشمند اشاره کرد.

جناب آقای جمشید اقبال پور، مدیرعامل ایران مال، نیز با استقبال از این همکاری، آن را فرصتی برای ارتقای تعاملات و خلق تجارب منحصربه‌فرد برای بازدیدکنندگان و کسب و کارهای مستقر در ایران مال دانست.

این قرارداد که به امضای معاون مالی و تدارکاتی همراه اول و مدیرعامل ایران مال رسید، بر ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی پیشرفته تمرکز دارد. این زیرساخت‌ها از فناوری‌های نوینی همچون هوش مصنوعی، تحلیل داده‌های کلان، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و 5G بهره خواهند برد.

از دیگر دستاوردهای این همکاری می‌توان به هوشمندسازی المان‌های اصلی مراکز خرید، مدیریت باشگاه مشتریان، تبلیغات هوشمند، پرداخت‌های دیجیتال، سیستم‌های نظارتی هوشمند، سیستم مسیریابی هوشمند و ارائه پیشنهادات هدفمند به مشتریان اشاره کرد.

این مشارکت، نوآوری را به محیطی بین‌المللی و ایرانی می‌آورد و تجربه‌ای فراموش نشدنی برای بازدیدکنندگان و کسب و کارها خلق خواهد کرد.

مجله خبری تکنولوژی هارپی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *