خرید و فروش بررسی‌های آنلاین محصولات در آمریکا ممنوع شدند

## مبارزه با نقدهای جعلی در بازار آمریکا

از دوشنبه، کمیسیون فدرال تجارت آمریکا (FTC) با اجرای قانونی جدید، به شدت با نقدهای جعلی و فریبنده در فضای آنلاین مقابله خواهد کرد. این قانون به FTC اجازه می‌دهد تا ناقضان را جریمه کند.

لینا خان، رئیس FTC، در ماه آگوست درباره این قانون گفته بود: “نقدهای جعلی نه تنها زمان و پول مردم را هدر می‌دهند، بلکه بازار را آلوده می‌کنند و به کسب و کارهای صادقانه آسیب می‌رسانند.” این قانون از کلاهبرداری از مردم آمریکا جلوگیری می‌کند، به کسب و کارهای متخلف هشدار می‌دهد و بازار رقابتی، صادقانه و عادلانه‌ای را ترویج می‌کند.

این قانون به طور خاص، انتشار نقدهای جعلی یا ساخته شده با هوش مصنوعی، نقدهای افرادی که تجربه‌ای در زمینه کسب و کار یا محصول ندارند یا تجارب خود را به دروغ معرفی می‌کنند، را ممنوع کرده است.

همچنین، این قانون به کسب و کارها اجازه نمی‌دهد نقدهای مثبت را بخرند یا بفروشند. کسب و کارهایی که به طور عمدی نقدهای جعلی می‌خرند، با جریمه‌های سنگین مواجه خواهند شد. علاوه بر این، استفاده از تهدیدات حقوقی بی پایه و اساس، تهدیدهای فیزیکی، ترساندن یا اتهامات جعلی برای تحت فشار قرار دادن دیگران، نیز توسط این قانون ممنوع شده است.

مجله خبری تکنولوژی هارپی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *