سامانه ۱۲۱ به هوش مصنوعی مجهز شد
با بهرهگیری از فناوریهای نوین، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تحولی شگرف در ارائه خدمات به مشترکان خود ایجاد کرده است. تجهیز مرکز تماس سامانه ۱۲۱ به هوش مصنوعی، نویدبخش آیندهای روشنتر و پاسخگویی سریعتر به درخواستهای شهروندان است. با استفاده از این فناوری پیشرفته، تماسهای دریافتی در سامانه … ادامه خواندن سامانه ۱۲۱ به هوش مصنوعی مجهز شد
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.