عدم آنتندهی موبایل از شکایات پرتکرار مردم
در هفت ماه نخست سال جاری، تعداد شکایات مردمی در سامانه ۱۹۵ نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است. آقای سید محمد امامی، با اعلام این خبر، از کاهش ۵۷۷۹ شکایت به ۱۱۵۶۱۳ شکایت خبر داد. بر اساس گزارش ایسنا، بیشترین دلایل ثبت شکایت در این سامانه به … ادامه خواندن عدم آنتندهی موبایل از شکایات پرتکرار مردم
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.