قطعی تلفن ثابت و عدم آنتن دهی موبایل در صدر شکایات کاربران

در هفت ماه نخست سال جاری، تعداد شکایات ثبت‌شده در سامانه ۱۹۵ نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است. آقای سید محمد امامی، با اعلام این خبر، از کاهش تعداد شکایات از ۱۲۱ هزار و ۴۲۰ مورد به ۱۱۵ هزار و ۶۱۳ مورد خبر داد.

بیشترین دلیل تماس با این سامانه، مشکلات مربوط به خدمات مخابراتی بوده است. از جمله این مشکلات می‌توان به قطعی تلفن ثابت، ضعف کیفیت سرویس‌های ارائه شده، عدم پوشش شبکه تلفن همراه و عدم جمع‌آوری سرویس‌های غیرفعال اشاره کرد.

امامی در خصوص زمان پاسخگویی به شکایات توضیح داد که اکثر شکایات ظرف ۴۸ ساعت بررسی و پیگیری می‌شوند. با این حال، برخی از شکایات، به ویژه درخواست‌های مربوط به گسترش پوشش شبکه، به دلیل نیاز به راه‌اندازی زیرساخت‌های جدید، مانند نصب دکل‌های مخابراتی، زمان بیشتری می‌برد.

مجله تکنولوژی هارپی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *